četrtek, 19. januar 2012

Vicoteka 177#

Najbolji primjer simbioze flore i faune je sarma


* * *


Kleptomani su ljudi koji pronađu neke stvari prije nego što ih vlasnik izgubi


* * *


Rekla mi je da sam ja ono bez čega cvijeće ne može živjeti. Kasnije sam saznao da je to đubre.


* * *


Od svih životnih puteva najbolji su službeni


* * *


Kelner je isto što i konobar samo što brže dođe


* * *


Zaljubljenost - to je kad ti se ona sviđa
Ljubav - to je kad ti se ona ne sviđa, a ne možeš bez nje


* * *


Zašto se jezici zovu 'materinji'? Zato jer očevi rijetko dolaze do riječi!


* * *


Kako se latinski kaže impotencija? VIDI, MENI, VISI.


* * *


Što je peh?
Ideš žedan pustinjom, a imaš vodu u koljenu.


* * *


Kako znaš da ti je žena mrtva?
Seks je isti, samo ti se suđe gomila!


* * *


Zašto krava pase travu? Jer nema ruku da smota...


* * *


Matičar je sudija, koji osuđuje na doživotnu.


* * *


Teorija relativnosti: jedna dlaka u juhi je relativno puno, a na glavi relativno malo...


* * *


Infrakt ma kakav da je, od srca je!


* * *


Najlakši način da ti ime dospije u novine, je da ih čitaš dok prelaziš ulicu.


* * *


Ko umre na jesen, za njega nema zime.


* * *


Kako razlikovati oralni od rektalnog toplomjera? Pa, po okusu...


* * *


Stara kineska:
- Pas koji laje, nije dovoljno kuhan!





--

Ni komentarjev: