četrtek, 12. januar 2012

Vicoteka 166#

 Farmer uzgajivač kokošaka otišao je do lokalnog bara... seo pored jedne
žene i poručio čašu šampanjca...

Žena se isprsi i reče " Kako ovo da razumem ?
Upravo sam i ja naručila čašu šampanjca.

"Koja koincidencija !" Reče farmer.
Ovo je specijalan dan za mene i ja ga proslavljam.
"Ovo je i za mene specijalan dan . Ja takodje proslavljam." Reče žena.

"Koja koincidencija !" Reče farmer.
Pošto su se kucnuli čašama, čovek upita: "Šta vi to proslavljate ?"

"Moj muž i ja smo pokušavali da dobijemo dete i danas mi je ginekolog rekao
da sam trudna !"

"Koja koincidencija !" Reče čovek.
"Ja sam uzgajivač živine i već godinama moje kokoške su neplodne, ali danas
sve od njih nose oplodjena jaja !"

"To je sjajno ! " reče žena. "Kako su vaše kokoške postale plodne ?"

"Promenio sam petla." odgovori čovek

Žena se nasmeja i reče:"Koja koincidencija !"






--

Ni komentarjev: