torek, 20. november 2012

Vicoteka #291


V šoli so učiteljica in učenci razpravljali, kako doma živijo.Vsak pove svojo verzijo, Janezek pa pravi:
"Pri nas je pač tak: ata, mama in jaz in tako tudi spimo v isti postelji. Kaj morem, smo pač revni."

Čez nekaj dni pride Janezek v šolo z buško na glavi pa ga učiteljica vpraša:
"Janezek, kaj se ti je zgodilo?"
Pa pravi Janezek:
"Saj veste, pri nas je pač tak: ata, mama in jaz. Ko smo zvečer legli, me je oče vprašal ali spim pa sem rekel, da spim in sem dobil po buči."

Učiteljica mu da nasvet:
"Ko te spet vprašajo ali spiš, bodi kar tiho, pa bo vse v redu."

Nekaj dni je res bilo vse v redu, nato pa spet še večja buška in spet vprašanje:
"Ja Janezek, kaj se ti je pa zdaj zgodilo, ali nisi upošteval mojega nasveta?"

"Saj veste pri nas je pač tak: ata, mama in jaz. Zvečer smo legli, oče me je vprašal ali že spim, bil sem tiho kot miš, nakar mama reče  'No stari, te pa gremo.' Jaz pa sem samo vprašal 'Kam pa?'"




--

Ni komentarjev: