sreda, 14. december 2011

Vicoteka 142#

Ide Cigo ulicom i vidi kako drugi Cigo veže konop oko sebe.
- Alo bre, Cigo, što 'oćeš da se objesiš?!
- Pa ostavila me žena...
- Aha... A što se vješaš oko stomak, a ne oko vrat?
- A, pa probo sam i oko vrat, ali me guši...




Zašto Cigo ulicom šutira kartonsku kutiju?
- Seli se.




Pita doktor Cigu:
- Zar vi nikada ne osjetite potrebu da se okupate?
- Osjetim, doktore, ali ja mogu da savladam svoje osjećaje...




Dosla Ciganka u zatvor posjetiti Cigu i pita ga:
- Je l' si uspio nešto napravit sa onom turpijom što sam ti stavila u pogaču prekjučer?
Cigo odgovara:
- Jesam. Danas idem na operaciju!




Zašto Cigani ne piju pivo?
- Boje se da će dobiti TUBORG na mozgu.




Ciganskoj obitelji sa najviše djece jedna humanitarna organizacija sagradila bazen u dvorištu. Došli novinari zabilježiti taj događaj i pitaju Cigu:
- Kako se osjećate, sada kada imate bazen?
- Pa, više se ne osjećamo ni izbliza!




Tata Cigo uči sina oduzimanje:
- A bre sine, majku mu ciganjsku, kako ne shvaćaš? Evo, ako imam 5 jabuke i bacim 3, kol'ko mi ostane?
A mali cigo će:
- Imaš jabuke !!??




Cigo u vojsci, sjedi na klupi u kasarni i zamišljeno gleda u daljinu. Nailazi poručnik, a Cigo ga ne primjećuje. Oficir mu se obrati:
- A ti mene ne jebeš ni dva posto, je li Cigo?
- Jebem gos'n poručniče, kako da ne jebem, samo vas nisam vid'o.




Pita jedan Cigo drugog:
- Je l' imaš 100 eura na zajam?
- Nemam bato, majke mi, a i da imam - odakle mi?




Pitali malog Cigu šta će biti kad naraste?
- Pa biću ženu, djecu, punicu...




Pita mali Cigo tatu:
- Tata, da li jagoda ima noge?
- Uuuu.. crni sine, opet si pojeo bubamaru!




Cigo:
- Imate li prašak za buve?
Prodavač:
- Šta imate, psa ili mačku?
Cigo:
- Imam buve.




Kako se zove glavni Cigo u čoporu?
- Alfa Romeo.




Ulazi Cigo u prodavaonicu lutrije kupiti srećku, unutra veliki red, a on viče s vrata:
- Sačuvaj mi broj 56! Ooobavezno da mi sačuvaš broj 56!
- Dobro Cigo, sačuvaću ti, nemoj se derati - kaže službenik
Kad je došao na red, uzeo je loz broj 56.
Na izvlačenju dobije Cigo premiju - milijun eura! Dolazi on u Lutriju da podigne dobitak i pitaju ga:
- Kako ste znali da će dobiti srećka broj 56?
Cigo:
- Pa, znaš kako, jednu noć ja sanjao sedam lepe devojke kako igraju. Drugu noć ja sanjao sedam beli konji kako trče... i ja pomnožio!




Sretnu se dva Ciganina i jedan pita drugog:
- Gdje si poš'o, brate?
- Idem u grad da kupim cipele - odgovori drugi.
- Ajde, majke ti, kupi i meni jedne ako te ne u'vate!




Razgovaraju dva Ciganina na tržnici. Jedan kaže drugom:
- Jesi čuo da je umro Versace?
Drugi će na to:
- Koji, je l' onaj original?




--

Ni komentarjev: