ponedeljek, 28. november 2011

Vicoteka 127#

Rad bi z vami delil eno zanimivo izkušnjo. Gre za alkohol in vožnjo.
Kot veste, so tudi nekateri izmed nas v preteklosti zaradi tega že imeli težave z organi pregona…
Nekega večera sem šel s prijatelji na večerjo. Bilo je krasno in dotolkli smo se ga z odličnim vinom.
Zavedal sem se, da sem mrtvo pijan in naredil sem nekaj, kar nisem naredil še nikoli – domov sem odšel z avtobusom!!!
Domov sem prispel VARNO in BREZ NEZGOD.
To me je zares razveselilo, saj še nikoli prej nisem vozil avtobusa!



* * *




Janezek se vrne iz kopališča in pravi očetu:
"Nobena punca se noče pogovarjati z mano!"
Oče:
"Jutri vzami krompir in ga daj v kopalke, boš videl, da se bodo kar lepile nate!"
Ko se Janezek drugi dan vrne, pravi:
"Danes je bilo še slabše, kar bežale so pred mano!"
Oče ga pogleda:
"Seveda, sine, krompir pride spredaj!"



* * *




Po dolgotrajnem pregovarjanju lovec končno popusti in dovoli ženi, da ga je spremlja pri lovu.
Ko prideta v gozd, ženi razloži, kako napolni puško in kako ustreli. Pojasni ji tudi, da mora takoj, ko zadene žival, steči k plenu, kajti lovci radi nagajajo drug drugemu in si hočejo prilastiti plen.
Postavita se na prežo in že po nekaj minutah lovec zasliši, kako je njegova žena ustrelila in stekla proti plenu.
Gre za njo, da bi videl, če je storila tako, kot ji je naročil. Že v daljavi zagleda ženo, kako se pregovarja z neznancem. Pride bliže in zasliši, kako neznanec reče:
"No, prav, pregovorili ste me! To je vaš jelen! Toda dovolite mi vsaj, da z njega snamem sedlo!"



* * *



Cigo in ciganka se ločujeta. Ko sodnik proglasi zakon za ločen, ga cigo vpraša:
"Ampak, gospod sodnik, še vedno pa ostaneva brat in sestra, ali ne?"



* * *



Pitali Cigu, da li je ikad jebo medicinsku sestru?

Cigo kaže: "Pa medicinsku baš nisam, al onu običnu......."



* * *




Zakaj je opozicija v Črni Gori izgubila na volitvah?
Ker je vsem obljubila zaposlitev.



* * *



 "Ati, kaj je to demokracija?"
"To je sistem, v katerem dve budali preglasujeta enega pametnega."



--

Ni komentarjev: