sobota, 12. november 2011

Sara Kobold - Samo ti




Besedilo: Neisha
Glasba: Neisha
Aranžma: Neisha/D.Radičević

Back vokali: Neisha/ Nermin Puškar

www.sara-sara.info

SAMO TI

Samo ti narišeš sonce mi na obraz
in če tema pade na vse nas jaz vidim te

Dan se znova je narisal
zapletel svoje nežne žarke je med lase
in sonce ki si ga narisal zažarelo je

Nikoli več ne rabim sanjat
se spraševat kje odgovor name je
ko iščem sebe najdem se v tebi le

Ker samo ti narišeš sonce mi na obraz
in če tema pade na vse nas jaz vidim te
Ker samo ti narišeš sonce mi na obraz
in če tema pade na vse nas jaz vidim te

Uuu uuu uuu
Uuu uuu uuu

Štejem dneve tedna leta
tako lepo je naj ne neha se
in hvala sreči, karte sem prinesla je

Nikoli več ne rabim sanjat
se spraševat kje odgovor name je
ko iščem sebe najdem se v tebi le

Ker samo ti narišeš sonce mi na obraz
in če tema pade na vse nas jaz vidim te
Ker samo ti narišeš sonce mi na obraz
in če tema pade na vse nas jaz vidim te

Ker samo ti narišeš sonce mi na obraz
in če tema pade na vse nas jaz vidim te
Ker samo ti narišeš sonce mi na obraz
in če tema pade na vse nas jaz vidim te


--

Ni komentarjev: