sreda, 6. februar 2013

Vicoteka #306

Imel sem težave s svojim računalnikom, zato sem poklical svojega 11-letnega soseda, Romana, čigar soba je še najbolj podobna raketnemu kontrolnemu centru, in ga prosil, da pride pomagat.
Roman je pritisnil na par gumbov in takoj rešil problem.
Ko je že odhajal, sem zaklical za njim:
“Kaj pa je bilo narobe?”
Prekanjeno me je pogledal:
"Napaka ID deset T."
Nisem hotel, da me ima za trapastega, ampak sem vseeno vprašal:
"ID deset T? Kaj pa je to? Če bi slučajno moral to še kdaj popravljati, seveda.."
"Kaj še nikdar niste slišali za ID deset T napako?
"Ne," sem naivno odgovoril.
"Natipkajte, pa boste videli."

Tako sem napisal: I D 1 0 T

Svoje čase mi je bil ta zagaman mulc še simpatičen.




* * *



Tri sata ujutru. Zvono na vratima, muž otvara.
- Hej, ko ste vi?
- Lopovi!
- A šta želite?
- Znamo da imate zlato!
- A koliko vam treba? Mnogo?
- 100 kilograma!
- A jel može 105?
- Pa što da ne, dajte 105!
- Marija, zlato moje, ustani, došli su po tebe...



* * *



Vpraša Slovenc Nemca: Koliko zaslužiš na mesec? Pa pravi Nemec: 5000€
Slovenc: koliko pa porabiš za življenje?
Nemec: približno pol...
Pa Slovenc spet: Kaj pa narediš z ostankom denarja?
Nemec: To se pri nas ne sprašuje.. Koliko pa zaslužiš ti?
Slovenc odvrne: Tm nekih dobrih 500.
Nemec: Ja koliko pa porabiš za življenje?
Slovenec: pa tm 1000€+
Pa pravi Nemec: ja kje pa dobiš ta denar..
Slovenc: Ja tega se pa pri nas ne sprašuje!!!




--

Ni komentarjev: