petek, 22. februar 2008

Vic dneva 3#

En fant je zaljubljen v hčerko rabina Goldenberga in se bi
želel poročiti z njo. Zato gre do očeta in povpraša uradno za roko
Njegove hčerke.
Rabin mu raztolmači :
"Vidis mi smo Judje in imamo eno specialno posebnost. Če se
hočeš poročiti z mojo hčerko, moraš najprej prestati eno
preizkušnjo. Vzemi tole pomarančo in se vrni jutri."
Fant je bil malo začuden ko je odhajal od rabinovih. Naslednji
Dan pa spet vrne k njim: "Zelo fajn, govori oče, kaj si
napravil z pomarančo?" Pojedel sem jo, ker sem bil lačen.
"Zelo slabo! Vidiš pri nas olupimo pomarančo in iz olupkov
napravimo čudovit liker.Potem razlomimo pomarančo na dvoje,
polovico damo ubogim, drugo polovico pa porazdelimo med člane
družine. Polovico pečk naslednje leto posejemo, polovico pa
prodamo na tržnici.
Dobro dajem ti še eno možnost. Dal mu je salamo. Dečko odide
malo nejevoljen in se drugi dan spet vrne.

"Torej kaj si napravil s salamo?"
vpraša oče Goldenberg. "Iz vrvice sem si napravil vezi za moje
čevlje,
iz malega aluminijastega obeska, ki je bil na salami sem
napravil
medaljonček za vašo hčerko, prerezal sem salamo na dvoje,
polovico dal revežem, drugo polovico pa razdelil v družini." "Zelo
fajn!" se
razveseli rabin. "Kaj pa si napravil od kože oziroma črevesa ?"
"Iz črevesa pa sem naredil en prezervativ, s katerim sem
nategnil vašo hčerko, Vam pa prinašam bel ostanek znotraj tega
črevesa, da lahko napravite jogurt ali pa kefir..."

Ni komentarjev: