sreda, 13. februar 2008

Nekaj zanimivosti v zvezi z 42

Hiša številka 42

Pariz; Francija - "Ksiht" vpadljive stavbe v katero je implementiran tudi Citroenov emblem močno izstopa iz sicer arhitekturno relativno umirjene ulice.



650 m2 metrov steklenih površin, 86 ton težka konstrukcija, 8 razstavnih platform, vse skupaj pa, če povzamemo arhitektko Emanuelle Gautrand, izgleda kot ogromen origami. O čem govorim? Gre za vrnitev znamke Citroen na svoj naslov na Elizejskih poljanah. Potrebno je omeniti, da ne gre za kakršenkoli prodajni salon vozil, ampak za nekoliko drugačen pristop k poudarjanju individualizma znamke, razkazovanja svojih tehničnih dosežkov, nakazovanja korakov v prihodnosti, vse skupaj pa je združeno z zanimivimi oblikovalskimi prijemi.

Razkazovanje


"Ksiht" vpadljive stavbe v katero je implementiran tudi Citroenov emblem močno izstopa iz sicer arhitekturno relativno umirjene ulice. Celotni prednji del je prozoren, sestavljen iz kombinacije rdeče obarvanega in klasičnega stekla, zato da tudi mimoidoči lahko vidijo, katero vozilo oziroma Citroenov ponos so v tistem trenutku vrti na eni od osmih razstavnih ploščadi. Poleg glavne arhitektke se je novinarske konference udeležil tudi generalni direktor Citroena, Gilles Michel. Ta je poudaril pomembnost projekta in ga označil kot enega od pomembnih koščkov Citroenova sestavljanke.

Vsebina


Tematika razstavljenih vozil se bo spreminjala sezonsko, v "prvi rundi" pa je čast pripadla trem aktualnim modelom, trem oldtimerjem in dvema konceptoma. V najvišjem nadstropju, oziroma na najvišji ploščadi je mesto našel traction avant, pod njim stari dobri spaček, nadstropje niže čudovito ohranjena "žaba", pod njo trije aktualni modeli, C6, C4 picasso in C-crosser, pritličje in klet pa sta v prvih dneh življenja stavbe rezervirana za koncepta C-metisse in C-airplaya. Prav v kletnih prostorih, svetlost in zračnost prostorov zamenja nekoliko bolj intimno vzdušje, kjer se obiskovalec lahko tudi prek predvajanja videoposnetkov na velikem platnu bliže spozna s podrobnostmi znamke vse od ustanovitve pa do danes. Ogled naj bi sicer vedno potekal od zgoraj navzdol (novinarje so nas iz neznanega razloga podili v nasprotno smer, po stopnicah navzgor) in tako obiskovalca popeljal skozi bogato zgodovino znamke.

Ciril Komotar

Vir: siol.net

4 komentarji:

klemen42 pravi ...

tole bo šuligoju stopu če bo gledou:)

kepcaman pravi ...

to bi biu tud zanimiv roadtrip mau po evrop gledat avtomobilske muzeje:) mah spet naglas razmišlam:)

Tana pravi ...

Ne temu se reče da pisno razmišlaš..:) razn če govoriš zravn kar pišeš;)

fumar pravi ...

zj se domnu ful zdi k spet lahko govori pa skoz more prakticirat:D