četrtek, 12. september 2013

Vicoteka #336

Razred dijakov se je vrnil z ekskurzije po Angliji.
 Pri uri angleščine, učiteljica vpraša Janeza:
 - Janez, ali nam lahko poveš, kako je bilo na ekskurziji?
 - I'm not Janez. - reče on - I'm Johnny.
 - OK, Johnny. - reče učiteljica - Povej nam, kako ti je bilo v Angliji!
 - OK, - reče Janez - Zjutraj sem se zgodaj zbujal, tam nekje okoli sedme  ure, nato sem zajtrkoval, po zajtrku pa sem se ulegel na verando. Tam sem  ostal do kosila, po kosilu sem zopet šel na verando. Do večerje sem bil v  glavnem na verandi, tudi ponoči verande nisem zapustil. In tako iz dneva v  dan.
 - OK, Johnny, to ni bilo preveč zanimivo, reče učiteljica. No Verica,  povej nam ti, kako ti je bilo v Angliji!
 Verica:
 - I'm not Verica, I'm Veranda...




--

3 komentarji:

fumar pravi ...

kdo je Ivan?

fumar pravi ...

Zkaj pa je Ivana Janez poklicala?

Party Brigade 42 pravi ...

Opa.. pa res.
Tiskarski škrat.
Napaka odpravljena.

(V originalu je bil Ivan, pa se mi je bolj zdel da je Johnny prevod za Janeza. Pa itak je zmer Janezek pizdarije delal) :)