sreda, 11. september 2013

Podobnost s sojenjem tajkunom

"Na uho so mi prišle govorice, da me žena Ivanka vara s sodelavcem Patrikom.

Slučajno sem v Patrikovem košu za smeti našel kopijo sporočila moji ženi Ivanki, s katerim se ji zahvaljuje za vse skupaj prebite urice v postelji, ter zahvalo moje žene Patriku za čudovite seksualne akte.. Ljubljeno ženo Ivanko sem doma kar direktno povprašal o teh prijetnih uricah in njeni zahvali, pa mi je odgovorila, da s tem nima nič, ter da Patrika pozna samo s slik.

Rekla je, naj ji povem točen kraj, čas in spolni položaj, da se bo sploh mogla braniti.

Bil sem togoten, zato sem v službi sodelavca Patrika vprašal, kaj se dogaja, pa mi je odgovoril, da je v odnosih z veliko ženskami.

Vprašal sem tudi pravnika Lobeta in odvetnika Tomaža, pa sta mi oba zatrdila, da varanja v tem primeru ni, ker ni znan kraj, ni znan čas in ni znan način njunega seksualnega akta. Podučila, sta me tudi, da so govorice in najdene kopije medsebojnih zahval za seksualne stike le posredni dokaz. Pridobiti da moram direktne dokaze.

Sicer so naokrog zakrožile tudi čudne fotografije, vendar sta me oba odvetnika podučila, da so posnete nezakonito in da zato ne dokazujejo nič. Oziroma ravno nasprotno, torej, da si ni zgodilo nič

Ker videoposnetka ni, priznanj žene in sodelavca pa tudi ne, sem ves zadovoljen ugotovil, da me žena ne vara. Razmišljam, kako naj se ji opravičim.."




(vir: via e-mail)



--

Ni komentarjev: