sobota, 25. februar 2012

Vicoteka #205

Se odpravita Janša in Jankovič k Obami v Belo hišo. Ura odbije šest in vsi se posedajo za mizo. Večerja je. Janša in Jankovič si z debelimi očmi ogledujeta pogrinjek. Zlat pribor, zlati krožniki, zlati kelihi.
Še dobro se nista vsedla, Jankovič že mazne krožnik in ga skrije pod srajco.

Poleg sta sedeli še dami Urška in Mija, soprogi naših politikov in Urška zašepeta Janezu:
"Ej si videl, Zoran je pravkar ukradel zlat krožnik z mize, a vzamem še jaz enega?"
Pravi Janša:
" Ma daj, da bom jaz kradel krožnike z Bele hiše, a si nora!!!" in še naprej razmišlja ali bi, ali ne bi, bi, ali ne.
Kar naenkrat vstane požvenketa po kelihu z vilico in nagovori vse za mizo:
"Cenjeni, prosim vas za malo pozornosti," in nadaljuje  "Preden sem postal politik, sem bil čarovnik!"
Vsi za mizo se začudeno spogledajo in Janša nadaljuje:
"Sedaj bom izvedel moj najljubši trik"
Pred vsemi gosti vzame zlat krožnik z mize, ga spravi pod srajco, si zapne reklc in nadaljuje:
"sedaj pa uganite, kje se nahaja krožnik"
Vsi s prstom pokažejo na Janšo, a on se le nasmihne (kot se Janša zna) in reče:
"Ne, preverite pod Zoranovo srajco," in mirno odkoraka iz jedilnice



--

Ni komentarjev: