petek, 3. februar 2012

Vicoteka 195#

Janša prispe na pomembno prireditev, vendar mu na vhodu pot prekriža ogromen varnostnik.
- Oprostite gospod, ampak brez vabila ne morete vstopiti.
- Ampak to sem vendar jaz, Janez Janša, predsednik vlade!
- Prav, pa mi pokažite svoje dokumente.
- Pa ravno danes nimam s seboj nobenih dokumentov. Osebno sem pozabil doma.
- Žal mi je, ampak resnično vam ne morem dovoliti vstopiti.
- Pa kaj je zdaj to? A me se nikoli niste videli na televiziji? Dajte me malo boljse pogledat, no!
- Res je, zelo ste podobni predsedniku vlade, ampak saj veste, kako je... Kar nekaj ljudi je podobnih Janši... Dokazati boste morali, da ste res Janša.
- Kaj pa zelite, da naredim?
- Ne vem. Tudi Zahović je pozabil dokumente, pa smo mu dali nogometno zogo in je pokazal, da obvlada in je lahko vstopil. Srebotnikova je prav tako pozabila dokumente, pa je vzela tenis lopar in zogo in dokazala, da je to res ona.
- Sranje, jaz vendar nicesar ne znam!
- Se opravicujem za neprijetnosti gospod Janša... Vstopite.



--

Ni komentarjev: