torek, 11. januar 2011

Vicoteka 26#

Fantek je vstopil v avtobus, se usedel zraven moškega, ki je bral knjigo in opazil, da ima ovratnik obrnjen narobe. Fantek ga je vprašal, zakaj ima ovratnik obrnjen narobe. Moški, ki je bil duhovnik, je dejal:
"Jaz sem oče."
Fantek mu je odgovori:
"Moj očka ne nosi ovratnik na tak način."
Duhovnik je umaknil pogled s knjige in odgovoril:
"Jaz sem Oče mnogih."
Fantek je dejal:
"Moj oče ima 4 fante, 4 dekleta in dva vnuka, pa vseeno ne nosi svojega ovratnika tako! "
Duhovnik, ki je postajal nestrpen, je dejal:
"Jaz sem oče stotih." in se spet poglobil v branje svoje knjige.
Fantek je tiho obsedel in razmišljal kar nekaj časa, potem pa se je nagnil naprej in dejal:
"Morda bi morali uporabiti kondom in si hlače obrniti nazaj, namesto da ste obrnili ovratnik."

Ni komentarjev: