sobota, 15. oktober 2011

Vicoteka 107#

Pri spovedi
Faran:
"Oče, imel sem bližnje srečanje z neko žensko ... skoraj …"
Župnik:
"Kako to misliš ... skoraj ... sin moj?"
Faran:
"No, slekla sva se, legla v posteljo, drgnila najine intimne dele ... pa sem se pravočasno ustavil, še preden bi se lahko kaj resnega zgodilo …"
Župnik:
"Sin moj, drgnenje intimnih delov je isto kot da bi ga dal noter. Pusti to žensko, za pokoro pa zmoli petdeset očenašev in vrzi 50 v pušico za reveže .."
Naslednjo nedeljo:
Župnik:
"Sin moj, si zmolil pokoro, ki sem ti jo naložil prejšnjo nedeljo? Si izpolnil vse, kar sem ti naročil?"
Faran:
"Sem, seveda sem, oče."
Župnik:
"Nisem opazil, da bi vrgel 50  v pušico za reveže."
Faran:
"No, z bankovcem za 50  sem podrgnil po pušici, noter ga pa nisem dal. Pa saj ste sami rekli, da je drgnenje isto, kot da bi ga dal noter."


--

Ni komentarjev: