sobota, 15. oktober 2011

Vicoteka 106#

Pride Ivek k zdravniku.
Zaskrbljen je zarad žene:
"Jz nevem več kaj nej nardim! že neki časa nisma počela onih stvari, žena noče."

Zdravnik:
"Pa jo prpelte sem, da vidmo kaj ji je!"

In nasledn dan prpele Ivek svojo ženo.
Zdravnik jo sprejme in začne:
"Vaš mož mi je reku, da že neki časa niste mel spolnih odnosov. Zakaj?"

Žena:
"Ja vete gospod zdravnik, zjutraj grem v službo. Vozi me sosed Štef. Pa mi reče: 'Kaj je zdej, boš plačala za bencin AL KAJ?'  In potem morem sej vete kaj!"
Pa zarad tega pridem kasnej v službo, pa mi šef reče: 'Hočeš da te odpustim AL KAJ?' Pa morm spet vete kaj!
Pa se vračam iz službe in spet me pele sosed Štef, pa mi spet reče: 'Mi boš plačala za bencin al kaj?' In spet morm vete kaj!'
In ko pridem domov, preprosto ne morm več!"

Nato reče zdravnik:
"Pa želite, da to povemo možu, AL KAJ?"


--

Ni komentarjev: