sreda, 10. avgust 2011

Metode vzgoje otrok

Stara mama stoji v vrsti pred blagajno v samopostrežbi. Za njo v vrsti stoji mlajša ženska z nagajivim devet do deset letnim mulcem. Mulec ves čas poriva zvoj voziček tako, da le-ta tolče staro mamo po nogah. Naenkrat se ona obrne in reče mulcu, da naj neha. To njemu niti na misel ne pride in tako stara mama nagovori njegovo mamo:
"Ali mu ne morete reči, da naj me neha tolči z vozičkom po nogah?"

Mamica odgovori:
"Ne. Moja metoda vzgoje mu dovoljuje svobodo in on dela kaj mu je volja vse dokler v njegovo zavest ne pride spoznanje, da to kar počne ni v redu. Takšna metoda je zelo uspešna pri vzgoji otrok."

V vrsti, za to mlajšo žensko, stoji mladenič, pazljivo posluša in opazuje dogajanje pred seboj, v rokah pa drži steklenico ribezove marmelade. Ko je mlajša ženska končala z obrazložitvijo svoje metode vzgajanja otroka, odpre pokrov steklenice in mirno strese njeno vsebino na glavo te ženske. Vsa rdeča v obraz se ženska obrne, on ji pa mirno reče:
"Veste, gospa, tudi jaz sem vzgajan po tej metodi. In poglejte kakšen je rezultat."

Stara mama se vesela obrne k blagajničarki in ji reče:
"Prosim, če meni zaračunate tisto steklenico z marmelado."


Ni komentarjev: