ponedeljek, 15. avgust 2011

Govor zakonskega moža

"Preprosto ne razumem, kaj počneš s časom, draga moja … Saj te pomilujem, razumem te, da godrnjaš zaradi tega, ker moraš opraviti vsa dela doma. Medtem ko gledam televizijo, berem ali dremuckam, ti pereš, kuhaš, pospravljaš … Toda po mojem si sama kriva za to! Ne znaš si razporediti časa… Kaj se čudiš? Boš že razumela, ko ti bom vse pojasnil. Najprej pa se spomni moje uboge mame in primerjaj takratni način življenja z Vzemiva včerajšnji dan. Zjutraj si pospravila, nato kuhala in zatem prala. No, včeraj je bila nedelja, toda moji ubogi mami je tako mineval vsak dan … Zdaj pa primerjajva njeno delo s tvojim: mama je vstajala že navsezgodaj, da bi zakurila peč. Prinesti je morala drva in nato razpihati ogenj. Si lahko misliš, koliko časa ji je to vzelo? Najmanj eno uro. Ti pa imaš plin, centralno, elektriko. Samo kresneš z vžigalico. S tem prihraniš celo uro. Premisli glede pospravljanja. Uboga mama se je s tem zamujala najmanj dve uri dnevno. Ti pa imaš lakiran parket, sesalnik. Ura in pol In zdaj pripravljanje jedi. Mama ni imela ekspresnega lonca. Z njim skuhaš fižol v štiridesetih minutah, ona pa je za to potrebovala tri ure. teboj? Bodi prijazna pa mi skuhaj kavico – ta poučni pogovor me je zelo utrudil…"

Ni komentarjev: