sobota, 2. januar 2010

Nasveti za zavrnitve

ON : Hej, lahko častim pijačo ?

ONA: Pravzaprav bi raje imela denar.



ON: Sem fotograf. Iskal sem ravno tak obraz, kot je tvoj.

ONA: Jaz pa sem plastična kirurginja. Tudi jaz sem iskala ravno tak
obraz, kot je tvoj...



ON:Živjo? Nisva šla midva že enkrat ven? Ali celo dvakrat?

ONA: Mogoče enkrat. Nikoli ne naredim iste neumnosti dvakrat.



ON: Kako je narava lahko ustvarila takšno lepotico?

ONA: Najbrž sem dobila še tvoj del...



ON: Bišąla v soboto z mano ven?

ONA: Sori, v soboto bom imela glavobol.



ON: Za tabo se zagotovo obrne kar nekaj glav.

ONA: Ja, ob tebi pa kar nekaj želodcev...



ON: Naj ti ne bo nerodno. Povabi me ven!

ONA: Hej, pojdi ven!



ON: Mislim, da te lahko zares osrečim.

ONA: Kako? A ravno odhajaš?



ON: Kaj bi rekla, če bi te prosil, da se poroči z mano.

ONA: Ničesar. Ne morem govoriti, kadar se smejem...



ON: Kje si bila vse moje življenje?

ONA: Skrivala sem se pred tabo...



ON: Je tale sedež prost?

ONA: Ja, pa tudi tale bo, če boš prisedel.



ON: Tvoje telo je kot tempel...

ONA: Oprosti, ampak danes v templu ni nobene daritve...



ON: Umrl bi od sreče, če bi te videl golo...

ONA: Če bi jaz tebe videla golega, bi umrla od smeha...






1 komentar:

Luka pravi ...

Hahahaha ,... kašni triki:>