ponedeljek, 12. oktober 2009

Zakaj je Kolumb lahko odkril Ameriko

KRISTOF KOLUMB JE LAHKO ODKRIL AMERIKO SAMO ZATO, KER:


 NI BIL POROČEN!!!


 Če bi imel Kolumb ženo, bi poslušal naslednje:
 
   - Zakaj moraš ravno ti oditi?
 
   - Zakaj ne pošljejo koga drugega?

   - Kaj, a si edini? Brez tebe ne morejo nič narediti?

  - A si nor, a neumen?
 
  - A ne vidiš, da te izkoriščajo?
 
  - Še moje družine nisi spoznal in ti greš odkrivat nov svet?
 
  - Kaj skrivaš? Sploh ne veš kam greš! Kakšna okrogla Zemlja?
 
  - Samo moški boste na ladiji? Ne me basat!
 
  - Če si ti šef, zakaj ne morem še jaz zraven?  Mene nikoli ne pelješ na potovanje!
 
  - Nesrečnik, ti je zmanjkalo idej za izgovore, da ti ni treba biti doma?
 
 - Če prestopiš prag hiše, se v isti sekundi vrnem k mami!
 
 - Kdo je ta Marija? Kaj ona hoče? Deklica? Pedofil!!!
 
 - Vse si splaniral lopov! Že zdavnaj si se dogovoril z indijanskimi kurbami!! A misliš da sem padla z drevesa?
 
 - Kaj praviš? Kraljica bo prodala svoj nakit, da greš ti lahko na popotovanje? A misliš, da sem neuma? Kaj imata s to babo?
 
 - Ne greš in pika! Nič se ne bo spremenilo, če svet ostane raven kot plošča.
 
 - Prosim ne oblači se, ker NE GREŠ NIKAMOR!!

Ni komentarjev: