ponedeljek, 19. oktober 2009

Najslabši "slovenski" raper



Še besedilo:

uletu sm u disko pogledu naokrog,
kaj se dogaja, nč se ne dogaja,
usedu sm se, spis sm narekvau,
pršl so mi 4, 5 pičk,
nism meu miru.
usaka mi je zamorila zlatogram.
dej mi avtogram!
jebeš avtogram, kaj če mi avtogram?
vozila se je zravn mene,
gumo eno zarepal, gumo spustil, še en par mim
okej u planu!
to sm biu enede,
3 urce sm biu intimn disko,
ko sm pršu dam, uzamemo BMW-ja,
TANAJNOVEJŠEG.
Selam je uletu domov.
sm pršu domov,
sm biu še na enm partiju,
pa še en,
GET DOWN!
zdravo.
okej, vredu.
nism meo nč za delat,
tule sm u pigu ven.
kupu sm dnar, plejstešn, pa še tanove teste!
handsome ka se greš žent?
zjebu.
meu sm dvojko kupu sm trojko!
meu sm, ne nism meu the spreja.
kupu sm persen,
okej, vredu.
sej nism gledu,
kaj naj dim in vse mi je šlo do glave,
neki sm prodou,
prodou sm the sprej za sto
evrov sej ga nč ni na rabu,
k grejo u stujo G-G-gobim.
15 jurjov na roko?
oči je dobr komad?
no reč, Chelie Talkman!
sej men je vseen,
men je sam važn da js dubim
dost keša da si kej kupm, da kej ou laufam,
js skoz nemke mim krofa, po se pa že zmatram!
drug dan spet uletim u disko
kjužu južu skos ta juža skajpa na njenmu... (sleng)
DISKO!
dej selutejp,
med tem k se ponavad spet mi Semir mudel ma en ušes!
pičko nism meu miru,
vsak dan nism meu miru,
fak!
sam avtogram, avrogram, jebeš avtogram!
ne vem od kejti, ta jebeni avtogram.
sploh ne vem kaj če ti moj avtogram?
če hočeš to uzamva vrane.
dej men eno u zrak, pa gremo eno zadensat,
če ti je dobr, okej,
če bombo ti je nardiu bush, dumla,
sam ne mi preveč morit,
kr nism tak tip da mi kdo preveč mori.
maš srečo da si punca
če bi mi kir Looney Toons preveč moriu,
bi šu na prvo,
zame ni hec!!
dobr učasih,
JIMMY IS THE HIPS!
sam jebiga...

Ni komentarjev: