torek, 6. oktober 2009

Vici za poročene

Pogovarjata se prijatelja:
- Ne boš verjel, kaj se mi je zgodilo včeraj!
- Kaj?
- Vstopim v stanovanje in pričaka me srečna in zadovoljna žena!
- Kako to?
- Zgrešil sem prava vrata!


Srečata se prijatelja
- Zakaj si tako zadovoljen?
- Znebil sem se tašče!
- Kako?
- Ločil sem se!


Žena vpraša moža:
- Dragi, Ali imaš rajši pametne ali lepe ženske?
- Ne ene ne druge, jaz ljubim tebe!


Žena reče možu:
- Najin sin je zelo inteligenten, sigurno je dobil pamet od mene!
Mož odgovori:
- Se strinjam, meni je pamet ostala.


Soseda vpraša sosedo:
- Zakaj ima modrico okrog oči?
- Od moža - odgovori
- Sem mislila da je na potovanju?
- Jaz tudi - odgovori


Kakšna je razlika med vilo in čarovnico?
- 5 let poroke


Mož in žena seksata:
- Daj mal gor, zdaj pa mal dol...premakni se malo levo... zdaj pa desno...
- Dragi, ali ti mene jebeš ali parkiraš?


Vpraša žena moža:
- Dragi, jutri je najina obletnica poroke, ali zakoleva prašička?!
- Zakaj? Saj prašič ni nič kriv!


Kaj je skupnega pri klitorisu, obletnici poroke in straniščni školjki?
- Moški jih vedno zgrešijo!


Pride pijanec v bife in vpije:
- Srečno novo leto!
- Kakšno novo leto, saj je oktober?
- Oktober? Žena me bo ubila, tako pozno nisem še nikoli prišel domov!


Mož in žena seksata, žena začne vzdihovati in pravi:
- To, to, še močneje, .. govori mi umazane stvari!
- Kuhinja, kopalnica, soba...

Pogovarjajo se prijateljici:
- Sem slišala, da ti je umrl mož
- Res je.
- Moje sožalje. Ali se je dolgo mučil?
- Ne, poročena sva bila samo eno leto!

Ni komentarjev: