nedelja, 20. april 2014

Vicoteka #349

Nekega dne gospodinjska pomočnica zahteva od gospe večjo plačo.
To zelo razjezi gospodinjo in jo vpraša:
"Pa dobro Marija, povej  mi razlog, zakaj misliš, da si zaslužiš povišico?"
Marija odgovori:
"Nimam samo enega razloga, ampak tri".
Presenečena gospa jo vpraša:
"Dobro, pa mi povej prvi razlog!"
"Prvi razlog za povišico je, ker lepše likam kakor Vi!"
"Kdo to pravi?" jo vpraša gospa.
Marija mirno odgovori:
"Tako pravi Vaš mož".
"Kateri pa je drugi razlog", nejevoljno vpraša gospa.
"Zato, ker boljše kuham kakor Vi."
Jezna gospodinja:
"Pa ne reci mi, da je to rekel moj  mož?"
Marija se nasmehne in ji reče:
"Zares, tako je rekel Vaš mož."
Gospa že vsa jezna:
"Povej še tretji razlog!"
Marija z vso resnostjo:
"Tretji razlog je, ker sem boljša  ljubica v postelji kakor Vi."
Gospa, rdeča kakor puran v obrazu, histerično:
"Ali boš tudi tokrat rekla, da to trdi moj mož?"
Marija se zasmeji in ji reče:
"Ne, gospa, to trdi Vaš vrtnar."
Vsa zaprepadena gospa nervozno vpraša:
"Marija, za koliko ti naj zvišam plačo?!




* * *




Pita učiteljica Ivicu:
- Ivice, šta nam daje kokoška?
- Јаja.
- Bravo. A što drugo?
- Јоš jaja.
- Dobro, a na čemu ti spavaš?
- Na krevetu.
- А šta ti je pod glavom?
- Ruke.
- Hmm… Da probamo drukčije. Na čemu spava tvoj otac?
- Na mami.
- А kad ti mama nije tu?
- Na susjedi.
- А kad nema susjede?
- Тad nema ni tate.
- Jaooo… Ajmo ovako, na čemu spava tvoj deda?
- Na krevetu.
- I šta stavlja pod glavu?
- Јаstuk.
- Ako udarimo jastuk, šta dobijemo?
- Prašinu!
- А ako ga udarimo jače?
- Buhe!
- А акo uzmeš nož i razrežeš jastuk, što dobiješ?
- Šamar od dede!
- Dobro, šamar, šta još?
- Perje.
- Еее, konačno! I znači, što nam daje kokoš?
- Pa rekao sam vam – jaja!




* * *




Predebela gospa je pri zdravniku in ta ji daje napotke za hujšanje.
Ona ga vpraša:
"Sem pa slišala, da pri hujšanju dosti pomaga olivno olje. Kako je s tem?"
Zdravnik:
"Pomaga ja, pomaga..."
Ona:
"In kako se uporablja?"
Zdravnik:
"Najbolj pomaga, če z njim na debelo namažete tla okoli hladilnika."




* * *




Kakšna je razlika med muslimansko in slovensko ženo?

Muslimanska ti opere noge, slovenska pa možgane.




* * *




Pitali babu što više voli, kurac ili pršut?
Baba kaže: ''Nemam ti ja sine više zube za pršut.''





--

Ni komentarjev: