torek, 22. oktober 2013

Vicoteka #339

Dva zaljubljenca sta se smrtno ponesrečila ravno takrat, ko sta se z avtom peljala na poroko.
Ko sta prišla pred nebeška vrata, sta sv. Petra prosila, če bi ju lahko nekdo poročil v nebesih, da bosta lahko srečno skupaj živela.
Sv. Peter se je strinjal in ju prosil, če lahko počakata nekaj časa.
Golobčka sta čakala celih sto let, preden je prišel župnik in ju poročil.
In ko sta skupaj živela kakih petdeset let, sta ugotovila, da le ni tako dobro, da bi bila vezana za vse večne čase, zato sta prosila sv.Petra, če se lahko ločita.
"Sta znorela?" je vzrojil sv. Peter. "Celih sto let sem potreboval, da sem našel župnika v nebesih, a sploh vesta, koliko časa bom iskal odvetnika?"




* * *




Upada lopov u avtobus i rekne:
'' Ruke gore, ovo je pljačka!!!''
Tad se začu Mujo negdje iz zadnjeg dela busa:
'' Ma idi u pizdu materinu, ja mislio kontrola karata!''




* * *



Šef šalje SMS radniku:
“Pošalji mi jedan onih svojih dobrih vicev.”
Radnik:
“Trenutno radim; poslaću vam kasnije.”
Šef:
“Ovaj ti je dobar! Pošalji mi još koji!”




* * *




Trije cigani sedijo za mizo v baru in se hvalijo en drugemu:
- Jaz sem v petnajstih dneh dal dol 35 kilogramov!
- Jaz sem v desetih dneh dal dol 40 kilogramov, se pohvali drugi.
- Jaz pa sem v sedmih dneh dal dol 45 kilogramov, je dejal tretji.
Za šankom to posluša natakar in jim reče.
- Dajte cigani ne lažite!! Nemogoče je, da človek izgubi toliko kilogramov v  tako malem času!

- Kdo govori o hujšanju idiot!. Mi Govorimo o bakrenih žlebovih.




--

Ni komentarjev: