torek, 1. oktober 2013

Vicoteka #338

Polž zasopihan prileze iz gozda in sreča lisico. Začudeno ga vpraša:
- Kaj je, polžek, zakaj tako hitiš?
Ta odgovori:
- Ne sprašuj, prišla je davčna inšpekcija.
- Pa kaj?
- No, saj veš, jaz imam hišo, moja žena ima hišo in tudi vsi moji otroci imajo hišo ... Lahko si predstavljaš, kaj to pomeni.
Lisica se zamisli in steče z njim.
Srečata štorkljo, ki presenečena vpraša lisico:
- Lisička, kam pa kam?
- Ali nisi slišala? Po gozdu se sprehaja davčna inšpekcija!
- In kaj zdaj?
- No, jaz imam zelo drago krzno, moj mož ima zelo drago krzno in tudi otroci imajo zelo drago krzno ... Lahko si predstavljaš, kaj to pomeni!
Štorklja se zamisli, se nasmehne in reče:
- Dragi moji, razen tega ubogega gnezda nimamo nič. In še to je celo zamazano, grdo in poceni. Praktično brez vrednosti.
Polž jo pogleda in pripomni:
- Hja, štorklja ... Pol leta doma, pol leta v tujini ... Od kod pa to?




* * *





Za domačo nalogo so morali otroci napisati: KAKO PREŽIVIM DAN?
Janezek je napisal:
“Zjutraj vstanem, se umijem, pozajtrkujem in grem v šolo. Po šoli se malo igram, naredim nalogo in povečerjam. Po večerji pa se začne moje seksualno življenje.”
Seveda je učiteljico zanimalo, kaj je to.
Janezek razloži:
“Grem spat in pride mami: Si si umil noge? Pa oči: Marš umit zobe!  Si si umil obraz? In spet mami: Marš umit roke! ... In tako me jebejo cel večer.”





* * *





Možakar se je skregal z ženo in odšel v gostilno ...
Zvečer, ko plačuje račun, gleda v listek in zmaje z glavo:
- O jebemti, kol'k mene ta baba košta!





--

Ni komentarjev: