ponedeljek, 20. maj 2013

Vicoteka #325

Bravo hčerka...
'ajd sad, jedan korak...
'ajd još jedan korak...
i još jedan...
ma braaavooooo...
ženooooo, donesi kameru!
hčerka nam se vratila iz diskoteke!




* * *



Hvali se Mujo svom jaranu:
• E moj Haso, gde ja sve nisam bio...
Maldivi, Kuba, Sejšeli...
U Riju takođe nisam bio...




* * *



Mujo i Haso pričaju o svojim boleštinama.
Haso:
“Mujo, pod stare dane smo postali pederi.”
Mujo:
“Otkuda ti sada to?”
Haso:
“Pa mene jebe Alzhajmer, a tebe Parkinson!”



* * *



Sinoči sva mami in jaz  sedela v dnevni sobi in se pogovarjala o življenju ...tema je bila evtanazija.
Rekel sem: "Mami,  nikoli me ne pusti  vegetirati, da sem odvisen od naprav, in tistih stekleničk s tekočino. Če me boš videla v takem stanju, izklopi  naprave, ki mi omogočajo umetno ohranjati pri življenju ." Raje umrem. "
Torej, moja mami je vstala, me pogledala  z občudovanjem in izklopila:
TV,
DVD,
INTERNET,
PC, MP3 / 4,
Play station 2, PSP,
WIRELESS,
TELEFON
Vzela je moj mobilni telefon, iPod, in iz hladilnika je vzela ven Coca-Colo in pivo!

Pizda, sem skoraj umrl!




--

Ni komentarjev: