ponedeljek, 15. april 2013

Vicoteka #322


Muško društvo u kafani; svi se vesele a samo jedan čuti.
- Šta ti je brate ? Što si tužan ?
- Ma ništa... žena mi je HIV pozitivna...

...Šta ste svi pobledeli? Zezam se.




* * *



On a scale of 1-10, I'd say I was pretty bad at using pre-set parameters.



* * *



Knock knock knock knock knock knock knock knock knock knock knock...

Who's there?

Michael J Fox



* * *



Bodoči tast
Hčerka tajkuna bi se rada poročila z fantom iz revne a verne družine.
Povabijo ga na spoznavno večerjo in po večerji se oče s fantom pogovori na štiri oči ;
- Ali ti veš da moja hčer mesečno za garderobo porabi 1000 EUR ? Od kje ti denar za to ?
- Bog nama bo pomagal.
- Ali ti veš da se vozi samo v Mercedesu ? Kako ji ga boš kupil ?
- Bog nama bo pomagal.
- Najrajši ti niti ne povem koliko letno porabi za potovanja, kako boš to rešil ?
- Bog nama bo pomagal.

Ko fant odide domov, hčerka steče k očetu ?
- Oči, kakšen se ti kaj zdi moj ljubljeni fant ?
- Nekako naiven in otroško neumen, vendar mi je nekako prirastel k srcu s tem ko me imenuje Bog.




--

Ni komentarjev: