torek, 26. marec 2013

Vicoteka #321

Pride Rajko v bolnišnico. Pogovarja se z zdravnico in preden ji pove za svoj problem, ji reče:
  "Zdravnice se ne smete smejati pacientom oziroma njihovim težavam, kajne?"
  "Seveda ne. Ne bom se smejala, sem profesionalka. Že več kot 20 let sem zdravnica in se še nisem smejala pacientu!"
  "Torej v redu," reče Rajko, si sleče hlače in razkrije najmanjšo stvarco, kar jih je zdravnica kdajkoli videla. V dolžino in širino ni večji od majhne AAA baterije. Zdravnica ni mogla zdržati, začne se smejati na ves glas, nato pa pade na tla od smeha. Ko čez nekaj časa pride k sebi, se opraviči Rajku:
  "Oprostite, zelo mi je žal, ne vem, kaj me je prijelo. Obljubim, da se to ne bo ponovilo. Povejte, kaj je vaš problem?"
  "Zatekel mi je," reče Rajko.



--

Ni komentarjev: