četrtek, 13. december 2012

Vicoteka #298

You offer someone a sincere compliment on their mustache and suddenly she's not your friend anymore...



* * *



Dođe Mujo kod Hase u posjetu.
Poslije večere i prijatnog druženja ponudi mu Haso, da prespava kod njega:
"Kod Fate ne možeš spavati ,kod mene isto tako ne, jedino možeš spavati kod bebe", kaže Haso.
"Pa neću spavati kod bebe!" odgovori mu Mujo, "daj ti meni jastuk pa ću leći u kupatilo u banju, bit će sve u u redu!"
I tako legne Mujo u kadu i zaspi.
Drugi dan rano ujutro probudi ga netko.
U kupatilo dođe preljepa djevojka duge crne kose, dugačkih nogu i velikih sisa.
"Zdravo", kaže ona, "ja sam Beba!"
"Zdravo," kaže Mujo, "ja sam Idiot"



* * *



Cura : Pušiš li?
Dečko: Da.
Cura: Koliko kutija dnevno?
Dečko : 2
Cura : Koliko košta kutija?
Dečko: 5 €
Cura : Koliko dugo pušiš?
Dečko: 10 god
Cura: Znači za 2 kutije dnevno daješ 10 €. U 10 godina, dakle 3.650 dana to te izašlo 36.500 €, tačno? Dečko : Tačno.
Cura : Da nisi pušio, sad bi imao 36.500 €!
Dečko : Pušiš ti?
Cura : Ne
Dečko : Pa đe ti je 36.500 €, a pička ti materina!?





--

Ni komentarjev: