četrtek, 6. december 2012

Vicoteka #294


Sretne Mujo siromaka. Siromak prosi i govori Muji:
"Pomozi mi nisam 3 dana nista jeo."
Mujo ce njemu:
"Moras brate, makar na silu."



* * *



What's the difference between a dolphin and Justin Bieber?
One makes a horrible squeaky noise all the time......... and the other is a dolphin.



* * *



Vozi se Švaba sa ženskom kroz Bosnu, vuče gliser, ide na more i objašnjava svojoj devojci kao:
"Mala ovde ti žive strahovito glupi ljudi, zovu ih Bosanci - čudo jedno kakvi glupani."
Nije prošlo ni minut kad na semaforu Mujo i Haso zaustavljaju Švabu i pokazuju da im da vatre da upale cigaretu.
"Vidi ovo,"  kaže Švabo devojci "kako ću da ih zajebem."
Kaže Mujo:
"Kamarad ima'l vatre?"
Švaba pokaže na žmigavac, a Mujo trči da upali cigaru, upali Švabo duga svetla, a Mujo s cigarom na duga svetla. I tako to 20 minuta na kiši.
Kad Švabi dopizdilo, mahne on Muji, Mujo mahne njemu i ode Švaba dalje, pa kaže:
"Evo draga, jesam li ti rekao kako su ti Bosanci glupi."
Kad ode Švaba, Mujo i Haso ostali na putu i viču Omeru:
"Jebo sam ti mater - pa koliko ti je trebalo da otkačiš taj gliser?"



* * *



Išao sam kasno noću. Ispred mene je išla neka devojka.
Poče da ubrzava hod, i ja ubrzah za njom.
Ona poče da trči i ja potrčah.
Ona poče da vrišti i ja zavrištah još glasnije!
Čak nisam ni video od čega smo bežali.





--

Ni komentarjev: