ponedeljek, 23. april 2012

Vicoteka #215


Mujo pride s planine v mesto in v disku osvaja punco.
Ona mu pravi:
"Sem slišala, da vi tam v hribih natepavate krave, ovce, koze in kure!"
Mujo:
"Kaj si zmešana, kakšne kure?"


* * *


V čakalnici Janez prdne. Gospa zraven njega mu pravi:
"Ušel vam je!"
Janez:
"Ste ga ujeli?"
"Ne."
"Potem je pa tudi vam ušel."


* * *


Družba fantov gre skozi park in ob potki naletijo na parček, ki se obdeluje za grmom.
Eden od fantov zakliče:
"Hej, mojster, pusti še nekaj za nas!"
Oni odgovori:
"Ne morem, vse sem dal noter."


* * *


"Halo, je to električar?"
"Ja."
"Včeraj sem vas klicala, ste rekli, da mi boste prišli danes popravit zvonec, pa vas ni bilo!"
"Kako da ne, bil sem tam, četrt ure sem zvonil, pa mi ni nihče odprl!"


* * *


"Janezek, kaj bi rad bil, ko boš velik?"
"Sanjam o tem, da bi zaslužil 1 milijon mesečno, tako kot moj ata."
"Tvoj ata zasluži miljon mesečno???"
"Ne, tudi on sanja o tem."


* * *


V živalskem vrtu se pred kletko s papagajem ustavi ženska in pravi:
"Kaj je, ptičurina, znaš ti kaj govoriti?"
Papagaj:
"Kaj pa ti, babura, znaš leteti?"


* * *


Mujo vpraša Hasota:
"Ali veš, kaj reče punca, ko vidi velikega tiča?"
"Ne vem."
"Sem si kar mislil, ja . . ."


* * *


Nezadovoljen kupec se vrne v trgovino z bojlerjem:
"Zmontiral sem ga in priklopil, pa iz njega teče voda!"
Prodajalec:
"Kaj ste pa mislili, da bo teklo vino?"





--

Ni komentarjev: