torek, 12. julij 2011

Vicoteka 76#

Irska...
Hčerka se nenapovedano vrne domov po 5 letih odsotnosti, med katerimi se družini ni niti oglasila.

Oče jo nadere:
"Kaj je s tabo, punca!? Izgineš, ne pokličeš, ne pišeš, niti tega nismo vedeli, če si še živa! A veš, kako je tvoja mama trpela? Pa kaj sploh delaš?"

Hči (hlipajoč, s solzami v očeh):
"Očka, tako mi je žal... postala sem prostitutka..."

Oče:
"Kaaaj!? Ti si navadna kurba, pocestnica, grešnica!!! Sramota za vso družino!!!"

Hči:
"Očka, tako mi je žal. Prišla sem samo toliko, da mami podarim luksuzni krzneni plašč, tebi in mami skupaj pa novo vilo z desetimi spalnicami, bazenom ter teniškim igriščem. Pa bratu Rolex uro. Pa posebej zate oči novega Mercedes kabrioleta, zadnji model z vso opremo in še članarino v Country klubu. Pa še vse skupaj bi povabila na novoletno zabavo na svojo novo jahto."

Oče:
"Čakaj malo – kaj si že rekla, da si postala?"

Hči (spet jokaje):
"Prostitutka... očka, oprosti..."

Oče:
"O, Jezus Marija... Na smrt si me prestrašila!!! Jaz sem razumel, da si postala protestantka!!! Pridi, da te objamem!"

Ni komentarjev: