torek, 19. julij 2011

Moderni pregovori

Če mi govoriš za hrbtom, pomeni, da si v dobrem položaju, da me kušneš na rit.


Dobra stvar pri alchaimerjevi je ta, da lahko sam sebi skriješ velikonočna jajčka.


Vseeno je, če je kozarec na pol poln ali napoln prazen. Važno, da je prostor za vodko.


Živimo v času, kjer dobiš pico prej na dom, kot pa če kličeš policijo.


Bog je ustvaril nebesa in zemljo. Ostalo je "Made in China".


Če bi ženske vladale svetu, ne bi bilo vojn. Samo kup ljubosumnih držav, ki se ne bi pogovarjale med seboj.


Pospravljeno stanovanje je znak, da se je pokvaril računalnik.


Otroci na zadnjih sedežih povzročajo nesreče. Nesreče na zadnjih sedežih povzročajo otroke.


Zanima me, zakaj ni Noe pobil komarjev, dokler sta bila samo dva?


Pepelka je pravi dokaz, da ti čevlji lahko spremenijo življenje.


Nimam denarja, nimam službe, nimam punce, ... nimam problemov.


Legalizirajte drogo... pocrkali bomo od alkohola!


Mislim, torej obstajam. Ali vsi, ki obstajajo mislijo?


Jaz sem rojena takšna, kaj je pa tvoj izgovor?


Ne pij, da bi jo pozabil, na koncu jo boš videl dvojno.


Mogoče je pitje naša slaba navada, ampak smo zagotovo videli dvakrat več kot vi!


Če bo 2012 konec sveta, zakaj potem piše na pašteti rok trajanja do 2014?


Zgleda, da bog obožuje neumne. Zato jih je pa ustvaril toliko.


Bolj ko spoznavam moške, raje imam pse.


Ne sodi knjige po filmu.


Prijatelji so zato, če imaš slab dan, greš in ga pokvariš še njim.


Prodam hišo s pogledom v prihodnost. ŠIFRA: Zraven pokopališča


Nekatere ženske trdijo, da so vsi moški enaki. Ali ni to malo preveč izkušenj?

Ni komentarjev: