ponedeljek, 21. februar 2011

Vicoteka 44#

Dama je otišla na odmor na Barbados… Po dolasku upoznaje crnca i posle noći strasne ljubavi pita ga kako se zove.
"Ne mogu da vam kažem," odgovori crnac.
Svake večeri su se sastajali i ludo vodili ljubav, i svake noći ga je pitala kako se zove a on je uvek isto odgovarao da ne može da joj kaže.
Poslednje večeri na Barbadosu ponovo ga je pitala:
"Molim te, hoćeš li da mi kažeš svoje ime?"
"Ne mogu da vam kažem ime jer ćete mi se smejati."
"Veruj mi, zaista nemam razloga da ti se smejem."
"Dobro, zovem se Sneg!"
Žena prasnu u histeričan smeh, a crnac joj ljutito reče:
"Znao sam da ćete se smejati!"
"Ma ne, ne smejem se ja tvom imenu. Razmišljam o svom mužu koji mi neće verovati kada mu kažem da sam svakoga dana imala 25 cm snega na Barbadosu."

Ni komentarjev: