nedelja, 19. december 2010

Vicoteka 23#

Trije zajčki

Se srečajo 3 zajčki in si začnejo pripovedovati, kako bodo preživeli mrzlo zimo.
Prvi pravi:
"Ah, jaz si bom nabavil sod vina, če me bo zeblo, ga bom pomalo cukal."
Drugi pravi:
"Ah, jaz si bom nabavil kasetofon, če me bo zeblo, si bom zavrtel kaseto in začel plesati."
Tretji pravi:
"Ah, jaz si bom dobil prijateljico, če me bo zeblo, se bova malo stisnila in tako lažje dočakala pomlad."
Zima je bila res dolga in ostra; na pomlad se vsi trije zajčki zopet srečajo in si začnejo pripovedovati, kako so preživeli.
Prvi pravi:
"Ah, celo zimo me je zeblo, ukradli so mi sod vina."
Drugi pravi:
"Ah, tudi mene je zeblo, ukradli so mi kasetofon."
Tretji korajžno odgovori:
"Meni je bilo pa tako lepo, nič me ni zeblo...."
"Ja, kako ti je pa to uspelo???", vprašata ostala dva.
"Fuk! Šluk! Ča-ča-ča!"

Ni komentarjev: