nedelja, 5. december 2010

Vicoteka 19#

Borut Pahor je prišel na obisk k angleški kraljici. Med pogovorom jo vpraša:
"Kako se da uspešno voditi državo? Imate kakšen nasvet?"
Kraljica odgovori:
"No, najbolj pomembno je, da si obkrožen z inteligentnimi ljudmi."
Pahor se zamisli in vpraša naprej:
"Kako pa prepoznam inteligentne ljudi?"
Kraljica srkne malo čaja in reče:
"Oh, enostavno. Zastaviš jim uganko."
Nato pritisne na gumb na interkomu in reče:
"Prosim, da pride Gordon Brown k meni."
Gordon Brown pride v sobo:
"Da, kraljica?"
Kraljica se nasmehne in mu zastavi uganko:
"Povej mi tole, Gordon. Tvoja mati in tvoj oče imata otroka. To ni tvoj brat in ne tvoja sestra. Kdo je to?"
Gordon ustreli kot z neba:
"To bom najbrž jaz."
Kraljica se mu nasmehne.
"Zelo dobro, hvala!"

Pahor je malo v dvomih, zato hoče govoriti z Gregorjem Golobičem.
"Gregi, povej mi, nekaj. Tvoja mati in tvoj oče imata otroka. To ni tvoj brat in ne tvoja sestra. Kdo je to?"
Gregor se zamisli:
"Hm, nisem siguren. Lahko počakaš minuto?"
Gregor gre in vpraša vse svoje svetovalce, vpraša mnogo ljudi, a noben ne ve odgovora. Končno na stranišču sreča Karla Erjavca pa ga vpraša:
"Hej, Korl, mi lahko prosim odgovoriš na eno vprašanje? Tvoja mati in tvoj oče imata otroka. To ni tvoj brat in ne tvoja sestra. Kdo je to?"
Karl se obrne, in reče:
"To je pa ja enostavno, to sem jaz!"
Gregor Golobič se nasmehne in se zahvali. Pride nazaj do Pahorja in mu pove:
"Hej, našel sem odgovor na uganko. To je Karl Erjavec!"
Pahor vstane, se jezno obrne in nadere Gregorja:
"Ne, ti idiot!!! To je Gordon Brown!!"

Ni komentarjev: