ponedeljek, 2. november 2009

Pozor - plastenke!

(via e-mail)

KAR ZANIMIVO ČESEA VSEGA NE OPAZIMO IN NE VEMO
NE JOKAJ ZA VČERAJ,POMISLI KAJ LAHKO DOBREGA STORIŠ DANES ZA BOLJŠI
JUTRI NAS VSEH.



pozor - plastenke!

V poletni izdaji brošure Skupaj za zdravje cloveka in narave je
nazorno opisano, kaj pomenijo oznake na plastenkah. Jaz vsega nisem
vedela, zato bo mogoce še komu prav prišlo in sem zadevo skenirala in
jo pošiljam.

Sem pa danes dopoldne odšla v trgovino in se z brošuro v roki in ocali na

nosu (ko kakšna stara nonica) vrgla v raziskave, iz kakšne plastike so
narejenevse ?vabljive? plastenke, ki krasijo police naših trgovin.
Stala sem

tam pred policami, obracala plastenke ?na glavo?, jih podržala pod
mocnejšo svetlobo...Ja, hudo sem se morala potruditi, da sem lahko
sploh kaj razbrala, saj so vsi ti podatki ?varno? skriti na dnu
plastenke in to tako, da se oznake komaj opazijo. Ojoj, sem se
pocutila kot v šoli, saj sem
videla same enke (1, PET/E)!!! Le ena bela plastenka, v kateri je jogurtov
napitek, Vitalinea, 390 g, je na dnu oznacena z 2 v trikotniku in napisom HDPE.


Ni komentarjev: