torek, 2. junij 2009

Viv de merde

Francoska spletna stran "Vie de merde" ali "Sranje pa takšno življenje" na kateri zbirajo komentarje o našem življenju. Tole so prispevki uporabnikov:

Da bi možu naredila veselje sem si nadela čipkast pas s podvezami za nogavice in mrežaste žabe. Rekel mi je, da sem podobna z vrvico povezani svinjski pečenki

Po neštetih pregledih pri zdravnikih so mi ravnokar povedali, da sem neploden? Moja žena je že drugič noseča. Mislim, da bom temu otroku gotovo postavil marsikatero vprašanje.

Moja hči, stara 9 let, ki jo vzgajam čisto sama, je morala v šoli napisati prosti spis o osebi, ki jo v svoji družini najbolj občuduje. Dobila je minus pet za besedilo z naslovom "Skippy, moj morski prašiček".

Danes sem mirno čakal prijatelja na železniški postaji. Sedel sem na tleh, ker ni bilo nikjer nobenega stola. Pride nek starček in me prične zmerjati, češ da je Francija v riti zaradi brezposelnežev kot sem jaz, ki živijo na plečih drugih ljudi. Sem študent...

Moja punca mi je danes podarila knjigo z naslovom "Seks za luzerje".

Danes me je moja pet let stara hči videla, kako se oblačim v kopalnici in me vprašala: "Ej mami, kdaj mi bodo zrasli joški?" in "A se mi bojo tud tko povesili kot tvoji?"

Danes sem fantu hotela povedati, da sem noseča. Tik preden sva se dobila, prileti moja najboljša prijateljica vsa v solzah in mi pove, da z njim seksa že več kot dva meseca.

Danes mi je davkarija poslala pismo s plačilnim nalogom, da sem jim dolžan 250 evrov. Ker nisem vedel, kaj se dogaja sem jim telefoniral. Res so se zmotili. Dolžan sem 1.250 evrov.

Danes mi je punca poslala dva SMS. Na prvem je pisalo, da me zapušča, na drugem pa, da je bil naslovnik napačen....

Danes so na šoli pri telovadbi ocenjevali tek na 100 m z ovirami. Na cilju pride k meni prfoks in mi reče: Slabo!! Kaj boš naredil, ko bodo za tabo tekli policaji!??? Sem Tunizijec.

Danes je prijateljica svojemu mačku odsekala glavo, ko je zaprla okensko šipo

Šef pride v mojo pisarno in vpraša "No, na čem ravnokar delaš?". "Na odhajanju" rečem. Pozabil je, da me je že dopoldan vrgel na cesto

Garala sem v kuhinji, pripravljala sem male poslastice za mojega ljubčka. Slišala sem ga na stopnišču, ko je prišel domov in vpil po hiši: "Smrdi po dreku!! A kuhaš!!??" Vse sem vrgla v smeti. Opoldne bodo za kosilo sendviči.

Danes z menoj dela naša nova pripravnica. Ravno ko se mi je predstavila vidim pomočnika direktorja, ki gre proti moji pisarni. Punco na to opozorim in ji rečem, naj se pazi tega kretena. Tip pride noter ona pa reče "Dober dan očka."

Danes sem slekel ženo in jo začel masirati, da bi se sprostila, medtem ko gleda svojo priljubljeno telenovelo. Po 20 minutah, ko je bilo konec limonade, mi reče: "Lahko bi me v miru pustil gledati telenovelo!"

Kolegom sem hotel pokazati, kako znam na daljavo vklopiti "Web Cam" v mojem stanovanju. Gledali smo mojo ženo kako se dol daje z nekim tipom in mi nabija rogove. Ne vem še, ali se bom ločil, ampak te računalniške pizdarije se bom gotovo znebil.

Pišemo leto 2008 in z mojim hrčkom se igram na balkonu. Ker se noče igrati, ga malo dregnem z nogo, da bi se zbudil, on pa pade dol iz četrtega nadstropja.

Danes sem si v dnevni sobi ob gledanju TV hotel privoščiti malo užitka "sam s seboj". Ravno sem s spravil k delu ko zaslišim: "Veš, za te reči imaš svojo sobo!". Mama je v sosednjem prostoru za mizo reševala križanke.

Danes sem se vrnila iz Leclerca s polnimi rokami nakupovalnih vrečk. S hrbtom sem odprla vhodna vrata našega bloka. V veži vidim napis "SVEŽE PREBARVANO". Na vsak način mi zelena barva zelo paše

Ni komentarjev: