torek, 30. junij 2009

Nekaj dobrih...

Parček med sexom:
ONA: Oh...jaaaaa...ohhh...jaaaaaa....govori mi umazane stvari......
ON: Kuhinja, kopalnica, dnevna soba, avto.......


 

V avtu:
Kaj pokaže moški ženski, ki je 10 let vozila brez nesreče?
2. prestavo.......


 

Po maši k župniku prihajajo farani, mu podajo roko in se mu lepo zahvalijo.
Pristopi tudi lepo oblečen možak in reče:
"Gospod župnik - za popizdit dobro pridigo ste imeli!"
"Me veseli, da vam je bila všeč, vendar bi vas prosil, da takih besed
ne uporabljate, ker se to v cerkvi ne spodobi."
"Kakorkoli že," nadaljuje možakar, "vaša pridiga mi je bila tako všeč,
da sem vam fuknil 100 evrov v puš'co."
"Ma ne me jebat!" odvrne na to župnik.

 



Muž kaže ženi:
"Treba da ostaviš cigarete, pušiš po dva pakla dnevno, samo se truješ i bacaš pare!"
"Ja ne mogu bez pušenja!" kaže ona
A muž će 'duhovito': 
"Pa dobro, ti onda puši nešto drugo, znaš već šta... To ti je sigurno zdravije!"
"Jel boga ti, a gdje da nadjem 40 komada dnevno!?"

 



Žena si kupi bluzo in se njo pobaha pred možem!
Mož jo ogleduje in reče:
"Moja tajnica ima tudi tako, toda z pet centimetrov globjim dekoltejem. Ni ne vem kaj, pož'vi pa!"
Naslednjič zena kupi novo krilo in ga pokaze mozu. Moz si ga zopet ogleda in reče:
"Moja tajnica ima prav tako krilo, toda deset centimetrov krajse. Ni ne vem kaj, pož'vi pa."
Zvečer v spalnici opravljata zakonsko dolznost, ko se oglasi zena:
"Sosedov Francelj ima tudi takega, toda deset centimetrov daljsega. Ni ne vem kaj, pož'vi pa!"

 



Janez se je vrnil iz enomesečnega službenega potovanja in komaj čakal, da zleze v posteljo k svoji mladi ženi.
Seksala sta.
Prav divje je bilo, ko je sosed potrkal po steni in zavpil:
"Kaj ne morete dati miru vsaj ob nedeljah!"
 

 
 
Vprasa črnc bejbo:
 -A bi ti fukala z mano
 -E, ma ne bi...
 -Zakaj ne!?
 -Ker sm slišala da imate črnci fuuuul dolge
 -Mah, kje, to sploh ni res. Js sploh nimam tolk dovzga...
 -Useen ne bi, hvala. Lah ti ga pa pofafam, če češ...?
 -Ma ni treba, to lahk tut sam...

Ni komentarjev: