četrtek, 14. maj 2009

Vici o Hrvatih


Srbi ubijejo 3 Hrvate. Hrvati ubijejo 4 Srbe. Kakšen je rezultat? - 7:0 za
Slovence.

Z visokega stolpa padata hrvat in Šiptar. Kdo bo prej padel na tla?"
"Saj je vseeno."

"Kdaj si Hrvat umiva roke. Pred ali po lulanju?"
"Med lulanjem!"

"Zakaj ima Ivica od vseh 30-ih otrok v drugem razredu osnovne šole na
Fužinah največji penis?"
"Ker je star 18 let!"

"Kako Ivica preveri, če ima spodnje hlače čiste?"
"Vrže jih ob zid in če padejo na tla, so še čiste!"

Janez je bil prvič v Zagrebu in na Trgu Bana Jelačiča je zagledal kip
"Kdo je to?" je vprašal mimoidočega.
"To je ban Jelačič!"
"V redu, toda kdo ga jaha?"

"Kaj je čista neumnost?"
"Okopani hrvat!"

"Kako je Tuđman dočakal novo leto 2000?"
"Mrtvo hladno!"

"Jaz sem sanjal Ljubljano v ruševinah." izreče Hrvat. "Jaz pa Zagreb,
popolnoma moderen in urejen z ogromnimi zgradbami. Zgoraj pa je visela ena
lepa velika zastava." reče Slovenec. "Katera pa?" vpraša Hrvat. Slovenec
odgovori: "Ne vem... Ne znam brati cirilice."

Ko sem prvič slišal za ivico in janico kostelič,sem mislil da so sestre.Ko
sem jih prvič videl sem mislil da sta brata.

Hrvaški finančni minister obišče Švicarsko vlado in se zaplete v pogovor s
švicarskim ministrom za pomorstvo. Začuden ga vpraša: "Kako to, da ima
Švica pomorsko ministrstvo, če pa nima morja?", Švicarski minister: "Tudi
Hrvaška ima Finančno ministrstvo, pa nima financ!"

Zakaj je morje slano? Da Hrvati ne zasmrdijo od lenobe.
Kaj se zgodi, ce se Mujo preseli iz Slovenije v Hrvaško? V obeh državah se
poveča povprečni IQ.
"Zakaj dobijo hrvaški novorojenčki dva udarca po riti?"
"Enega, da začnejo dihati in drugega, da spustijo porodničarjevo zapestno
uro iz rok!"

Hrvata so vprašali, kako je preživel internacijo v taborišču med drugo
svetovno vojno.
"Ubijali so nas s sekiro po glavi in ko sem prišel na vrsto je počila
sekira, mene pa je bilo tako sram!"

"Kaj bi bilo, če bi bolhe svetile tako kot kresničke?"
"Hrvati bi izgledali kot novoletne jelke!"
"Kaj pa Zagreb?"
"Izgledal bi kot Las Vegas!"

"Katera je najbolj žalostna država na svetu?"
"Srbija!"
"Zakaj pa?"
"Ker je njen zahod - hrvaška!"

"Ivica, ali bi ti seksal z opico za 10.000 mark?"
"Bi, toda kje naj dobim toliko denarja?".

Ni komentarjev: