torek, 12. maj 2009

Nekaj jugo vicev

Žena: Ti bre sve pare trošiš na kafanu, kaže žena.

Muž: Šta bre hoćeš, ti kupuješ maskaru od 50 evra!

Žena: Ali ja je kupujem da ti budem lepa!

Muž: Pa i ja pijem da mi budeš lepa!

Kako dobiti idealnog muškarca?

Genetskim inžeinjeringom - ukrštanjem vibratora i bankomata.

Zafrkava mucavac ćelavca:

Mucavac: Čččččč-uj, kk-oli-kko ttttt-i pottt-rošiš na fffff-rize-rrra?

Ćelavac: Sigurno, manje nego ti na telefon.

Elegantna žena je ona koja se oblači na kredit, a skida za gotovinu.

Je li bi spavala sa mnom, za recimo 100.000 dolara?

Pa znaš, kad razmislim, bih!

A za pet dolara?

Kako se usuđuješ? Šta misliš ko sam ja?'

To smo već utvrdili, sad se samo cjenkamo!'

Pao avion na groblje i policajci izvukli 2000 tela...

Mujo čita dnevne novine. U jednom članku statistika kaže, da

je svaki Bosanac prije braka u prosjeku imao osam partnerica.

Na to če Mujo: "Al' se neko najeb'o na moj raćun!"

Obećao sam sebi da ću držati dijetu: izbegavati alkohol i masnu hranu.

I nakon dve nedelje izgubio sam 14 dana.

Razgovaraju dva tajkuna. Jedan kaže:

'Nikako ne mogu spavati. Pun sam dugova. A ti?'

'Kao beba.'

'Kako, pa zar nisi dužan kao i ja?'

'Jesam. Jedan sat spavam, jedan sat plačem.'

Pitanje: "Kakvo je vaše lično mišljenje o nestašici hrane u ostalim

delovima sveta?". Anketa se završila katastrofalno;

U Africi nisu znali šta je to hrana.

U Zapadnoj Evropi nisu znali šta je to nestašica.

U Istočnoj Evropi nisu znali šta je to lično mišljenje.

U Americi nisu znali šta je ostatak sveta.


Ni komentarjev: