četrtek, 23. april 2009

Par brihtnih o zakonu

Woody Allen:
Z obema ženama sem imel smolo.
Prva me je zapustila, druga pa me noče.

Agata Christie:
Zakon, ki naj bi iz dveh naredil enega, je vse življenje trajajoč boj, da
bi se dokazalo, kateri je tisti eden.

Michael Douglas:
Ženska ob poroki upa, da se bo moški spremenil, pa se ne.
Moški ob poroki upa, da se ženska ne bo spremenila, pa se.

Karl Farkas:
Žena zahteva od mene nemogoče.
Pozabil naj bi, koliko je stara, vedno pa naj bi se spomnil na njen
rojstni dan.

Alexandre Dumas ml.
Zakonski jarem je tako težak, da ga morata nositi dva.
Včasih celo trije.

Kitajski pregovor
Prvo leto zakona mož tako ljubi svojo ženo, da bi jo pojedel.
Drugo leto mu je žal, da je ni.

P.M.Quitard
Zakon je kot obleganje trdnjave.
Tisti, ki so zunaj, bi radi noter, tisti znotraj pa ven.

Bernd Stelter
Zakon je kot obisk v gostilni.
Vedno misliš, da si izbral najboljše, dokler ne vidiš, kaj so dobili pri
sosednji mizi.

Oscar Wilde
Bigamija pomeni imeti eno ženo preveč.
Monogamija pomeni isto.

Henry Youngman
Ljudje se pogosto sprašujejo, v čem je skrivnost najinega srečnega zakona.
Torej ... dvakrat na teden si vzameva čas za obisk restavracije, za ples,
za nežnosti.
Žena ob torkih, jaz ob petkih.


 

Ni komentarjev: