torek, 19. april 2016

Vicoteka #375

Tašča pride domov z nakupovanja in najde zeta Poldeta kako razburjeno premetava obleko in pakira kovčke:
“Kaj pa je, Polde?”
“Kaj je!!!!? Veš kaj je?!!!! Tvoji hčeri, moji ženi sem poslal e-mail, da bom prišel že danes z ribarjenja. In veš kaj sem našel, ko sem prišel domov!!??? Tvojo hči, to pičko, mojo ženo, nago z Jožetom in to v najini zakonski postelji!!! To je katastrofa, neodpustljivo! Konec zakona, grem in me ne bo več, pa naj ostane s to revo Jožetom!!!”
“Čakaj malo, Polde, čakaj malo! Pomiri se, tole se mi zdi pa res zelo čudno! Špela tega ne bi nikoli tega naredila! Nikoli! Toliko jo pa že poznam! Sigurno obstaja enostavna razlaga za to, kar se je zgodilo! Grem k njej, da vidim, kaj se je zgodilo.”
Čez nekaj trenutkov se tašča vrne vsa nasmejana:
“Polde, saj sem ti rekla, da sigurno obstaja enostavna razlaga. Stvar je v tem, da Špela sploh ni dobila tvojega maila!”


* * *


Janez prisede k punci v lokalu: "Ti lahko plačam pijačo?"
"Kaj bo pa rekla tvoja punca? Fantje kot ti imajo vedno punco."
"Nimam je več, pustil sem jo pred mesecem dni."
"No, potem pa je OK."
In tako gre naprej, končata na zadnjem sedežu njegovega avtomobila.
Ko se potem oblačita, ona vpraša: "In kako to, da si pustil prejšnjo punco?"
"Moral sem, žena je izvedela!!!!"



--

Ni komentarjev: