ponedeljek, 11. januar 2016

Vicoteka #370

Nevpadljivo oblečena ženska stoji pred neko srednjo šolo z dolgolaso žensko, oblečeno v kavbojke in jakno.
Obe opazujeta učenko na šolskem dvorišču, ki ima irokez frizuro, tetovaže vse povsod in pirsinge v nosu, ušesih, …
Starejša gospa pravi drugi:
“O bog, kako zgleda današnja mladina. Ali poznate čigava je to hčerka?”
“To je moj sin.”
“Oh. Oprostite. Nisem vedela da ste vi njegova mama…”
“Saj nisem. Jaz sem njegov oče.”



* * *



Pričaju Francuz, Amerikanac i Bosanac o vjernosti svojih supruga...
Kaže Francuz:
"Ja uzmem tjedan dana odmora a ženi kazem da idem na službeni put. Pratim je svuda, gdje ide, s kim se viđa, sve saznam..”

Amerikanac će na to:
"Ma ajde, ja platim privatnom detektivu da je prati, on mi donese slike, izvode telefonskih razgovora, sve saznam, kad, gdje, sa kim..."
"Koje ste vi budale," kaže Bosanac "Ovaj troši pare na detektiva, ovaj se šunja po žbunju, prati ženu. Ja jednostavno izađem na terasu ujutro, onako u gaćama i potkošulji, vidim komšinicu preko puta i viknem joj ‘Đe si kurvooooo!’, a ona meni ‘Šta? Ja kurva? A ona tvoja, sa ovim... sa onim…’ - sve mi ispriča…”





--

Ni komentarjev: