ponedeljek, 9. november 2015

Vicoteka #368

Cijelo prijepodne traži poslovođa po pogonu jednog radnika - ali njega nigdje...
Tek negdje oko podneva on naleti na njega.
„Pa gdje si ti, cijeli dan te tražim?!!!“
- „Eeee, šefe, dobrog radnika je danas teško naći…“



* * *



“Dedi, kaj je to statistika, kaj je to povprečje?” vpraša vnuk
“Pa glej, če seštejemo tvojega malega bratca, ki je star 2 leti, tebe, ki si star 4 in mene k sem star 75, mi skupaj imamo 81 let. Naše povprečje je 27 let, statistično gledano smo v najboljših letih za sex, v bistvu pa noben od nas ne zmore!”



* * *



Janez:
"Mojca, nekaj ti moram priznati. Včasih, ko seksava, mislim na kakšno drugo žensko."
Mojca:
"Ti baraba dvolična! Jaz pa, s komerkoli seksam, vedno mislim nate!"



* * *



Župnik se pogovarja z mlado žensko, ki ima že pet otrok in je spet noseča:
"Gospa Petra, vem, da sta z možem oba brezposelna in da se komaj prebijate. Zakaj se odločata za toliko otrok?"
"Gospod župnik, otroci so vendar božji dar."
"Res je. Ampak božji dar je tudi dež, pa vendar, če preveč dežuje, oblečemo pelerino!"



* * *



Odem danas do Kineza da kupim neke naočare.
Gledam ove, gledam one... Sa UV zaštitom, sa ovim okvirom sa onom bojom.

Prilazi mi Kinez i kaže:
Ja ima za vas specijalne naočale, dođe Ti ploba.

Uzmem ja od njega one naočare, stavim ih, pogledam - svi oko mene goli!
Skinem ih, obučeni, ponovo stavim - goli.
Ne pitam za cenu, uzimam ih, istrčim na ulicu i ponovim test.
Stavim ih - goli, skinem - obučeni.

Brzo odem s naočalima na glavi kući da se pohvalim ženi.
Uđem u kuću - žena i komšija goli.
Skinem ih - GOLI!

Jebem ti, sranje kinesko - kad se brže pokvarilo?



* * *




Gorenjec pride v nobel gostilno in stopi do glavnega natakarja:
“Tu imate 1 Euro!”.
Natakar : “Ali želite rezervacijo?”
Gorenjec : “Ne. Zvečer pridem z žensko, rekel vam bom za mizo, vi pa recite da je vse nažalost zasedeno.”


* * *



Pravi oče Janezku:
“Če boš danes pri matematiki dobil cvek, se midva ne poznava več.”
Ko se Janezek vrne iz šole, ga oče takoj vpraša:
“In? Kako je šlo pri matematiki? Koliko si dobil?”
Janezek:
“Kdo si pa ti?”





--

Ni komentarjev: