sreda, 12. junij 2013

Vicoteka #329

Farmer je imel veliko farmo, nekaj delavcev, redil je živino ipd..        
Pa ga pokliče nekega dopoldneva delavec po vokitokiju (bila je velika farma), in pravi:
“Šef, štala... povozu sm prasca.”
Pa reče šef:
“Jah in... vrzi ga v grmovje pa se ne sekiraj... saj jih imamo še veliko.”
“Jah, ko se je pa zagozdil pod džipa, pa ga ne morem dobit ven, ko tako cvili pa opleta.”
“Glej, zadaj imaš puško, ga ustreli in ko se umiri ga potegni izpod avta pa ga vrzi v grmovje.”
BUM!!
“OK šef, sem ga ustrelil spravil ven in vrgel v grmovje... kaj naj pa naredim z njegovim motorjem? Modra lučka še vedno utripa...“




* * *




My girlfriend refused to give me a blow job.

Now we were both sad at her Mum's funeral.





* * *




It was the wife's birthday today, but the present I bought her only made her sad.

It was a hula hoop.

And it fits.




* * *




Učiteljica: "Povejte vsak eno kratko zgodbico z naukom na koncu!"
Mojca: "Moj dedek je nesel jajca v košari, pa se je spotaknil, košara mu je padla na tla in vsa jajca so se razbila."
Učiteljica: "Dobro, in kakšen je nauk?"
"Nikoli ne nosi vseh jajc v eni košari!"
Jožek: "Moj ata je imel v inkubatorju 10000 jajc in je že vnaprej prodal 10000 mladih piščancev, potem pa se jih je izvalilo samo 8000."
Učiteljica: "In nauk?"
"Nikoli ne prodajaj piščancev, preden se izvalijo."
Janezek: "Moj stric Franc je bil v Tujski legiji. Nekoč so leteli z letalom in se je pokvarilo. Moral je izskočiti s padalom in s seboj je uspel vzeti samo brzostrelko, mačeto in liter šnopsa. Med padanjem je popil ves šnops. Ko je pristal, ga je napadel cel bataljon črncev.. Najprej jih je 50 postrelil z brzostrelko. Ko mu je zmanjkalo nabojev, jih je še 20 posekal z mačeto, ko se je zlomila, je pa še preostalih 10 pokončal z golimi rokami."
Učiteljica požre slino, se odkašlja in zajame sapo: "In kaj bi tu bil nauk zgodbe?"
"Nikoli se ne zajebavaj s stricem Francem, kadar se napije."






--

Ni komentarjev: