sobota, 21. maj 2011

Prvi zmenek

To je bilo tiste dni, ko je bilo na meni še vse mlado in čvrsto. Prav tako kot zdaj. Všeč mi je bila neka deklica in dve leti sem zbiral pogum. Pogum, da bi jo zaprosil, če gre z menoj na randi.
Potem se je nekega dne zgodilo čisto slučajno. Srečala sva se na ulici, vprašal sem jo in je pristala! Zmenila sva se za soboto zvečer.

V petek zvečer je kolega imel fantovščino. Pilo in jedlo, predvsem pa pilo, se je do ranih sobotnih ur. Ko sem potem v soboto popoldne vstal, sem imel strahotnega mačka, pa vsakih dvajset minut sem moral na stranišče. Stanje se je čez nekaj ur nekoliko popravilo, ampak na WC sem še vedno moral na vsakih dvajset minut. Lahko bi odpovedal zmenek, ampak predolgo sem cakal, da se zgodi. In morda nikoli več ne bo naslednje priložnosti, sem razmišljal. Torej sva se dobila in dovorila sva se, da se z vlakom zapeljeva v sosednje mesto, slabe pol ure vožnje. Na vlaku sem nekako tiščal skupaj in ko sva s postaje zavila v bližnjo
restavracijo sem pa moral se pred aperitivom na wc. Potem sva nekaj pojedla in popila. Med sladico me je zopet pograbilo in spet bi moral tja, pa sem si rekel, saj bo, en mali prdec spustim tule za mizo čisto potiho. In sem ga. Ampak zraven je prišel se dodatek. Prav toplo mi je postalo v gatah. Sedel sem za mizo in naslonil sem se naprej na lakte obeh rok, da sem malo privzdignil zadnjico in tako nisem preveč trdo sedel na svojem novem premoženju. V tej joga poziciji sem vzdržal kompleten desert in vmes sem stresal šale, hkrati pa intenzivno razmišljal, kaj storiti, preden začnem pošteno zaudarjati, ali pa, preden se na hlačah pojavi kakšen izdajalski rjavi flek.

Plačal sem vecerjo in ko sva šla iz restavracije sem hodil kot kavboj. Odšla sva nazaj proti železniški postaji mimo trgovine s tekstilom. Vprašal sem jo, če bi jo motilo, da si tule, zdaj, kupim jopico, ki sem jo ogledoval že prejšnji teden. Je rekla, da ni problem. Da bo ona medtem malo pogledala naokoli. Šla sva v trgovino, ki je bila na srečo tako velika, da je bila razdeljena na moški in ženski del. Pograbil sem prvi pulover in potem izbral se hlače, ki so bile se najbolj podobne tistim, ki sem jih imel na sebi. Oboje sem odnesel na blagajno, s kotičkom očesa pa sem ves čas spremljal gibanje moje drage po trgovini. Blagajničarki sem rekel, naj računa samo hlače, kajti puloverja nisem nameraval kupiti. Pulover sem vzel tam le za vsak slučaj, da ne bi izpadel lažnivec, če bi moja draga slučajno prišla mimo.

Gledal sem jo, ko je šla čez trgovino proti meni. Trgovka je vprašala:
"Prosim?"
In ponovil sem:
"Samo hlače", in ves čas gledal svojo deklico.
Res je bila lepa. Medtem je trgovka zavijala, plačal sem in sva šla.

Končno sva prišla na vlak in našla prazen kupe. Opravičil sem se in že sem stekel na WC z zavojem pod pazduho. Zdaj je bilo treba delovati kar se da hitro. Vlak je že potegnil s postaje, jaz pa sem se zaklenil v WC in hitro slekel hlače in spodnjice, vse skupaj lepo zrolal v nekakšno kroglo in vrgel skozi okno vlaka. Potem sem s toaletnim papirjem počistil tazadnjo in odprl zavoj iz trgovine.

V zavoju je bil samo pulover....

Ni komentarjev: