petek, 13. marec 2009

Vprašanja popotnikov, naslovljena na avstralsko turistično zvezo

Nekaj "uporabnih" informacij za vse popotnike, ki se boste mogoče nekega dne namenili v Avstralijo


Ali v Avstraliji kdaj piha? Po televiziji še nisem videl, da bi tam kdaj deževalo, kako uspevajo rastline? (VB)

Vse rastline uvozimo že odrasle, nato pa opazujemo, kako pocrkajo.

 

Bom lahko na ulici videl kenguruje? (ZDA)

Odvisno od tega, koliko boste popili.

 

Rad bi prehodil pot od Pertha do Sydneya - grem lahko po železniških tirih? (Švedska)

Seveda, saj je samo kakih pet tisoč kilometrov. Spakirajte si veliko vode.

 

Se je varno preganjati po avstralskem grmovju? (Švedska)

Torej je res, kar pravijo o Švedih ...

 

Ali v Avstraliji obstajajo bankomati? Mi lahko pošljete seznam avtomatov v Brisbaneu, Cairnsu, Townsvilleu in Hervey Bayu? (VB)

S čim pa ste pokončali svoje prejšnje sužnje?

 

Mi lahko ponudite kaj informacij o dirkah nilskih konjev v Avstraliji? (ZDA)

A-fri-ka je velika celina v obliki trikotnika južno od Evrope, Avs-tra-lija pa je tisti veliki otok sredi Pacifika, na katerem ni ... Ah, pozabite ... Seveda, dirke nilskih konjev so na sporedu vsak torek zvečer v Kings Crossu. Pridite goli.

 

V kateri smeri je v Avstraliji sever? (ZDA)

Obrnite se proti jugu, nato pa se obrnite za 180 stopinj. Javite se nam, ko pridete sem in poslali vam bomo še ostala navodila.

 

Lahko v Avstralijo prinesem svoj jedilni pribor? (VB)

Zakaj? Uporabite prste, tako kot mi.

 

Mi lahko pošljete seznam nastopov Dunajskih dečkov? (ZDA)

Avs-tri-ja je tista čedna mala država na meji z Nem-či-jo, ki ... Ah, pozabite ... Seveda, Dunajski dečki nastopajo vsak torek v Kings Crossu, takoj po dirkah nilskih konjev. Pridite goli.

 

Ali lahko v Avstraliji nosim visoke pete? (VB)

Ste britanski politik, kajne?

 

Ali v Sydneyju obstajajo supermarketi in ali je mleko na voljo vse leto? (Nemčija)

Ne, smo miroljubna civilizacija veganskih lovcev/zbiralcev. Mleko je nezakonito.

 

Prosim, pošljite mi seznam vseh zdravnikov v Avstraliji, ki mi lahko ponudijo protistrup za klopotače. (ZDA)

Klopotače živijo v A-meri-ki, od koder prihajate VI. Vse avstralske kače so popolnoma neškodljive, z njimi je varno upravljati in so odlični hišni ljubljenčki.

 

Imate v Avstraliji dišave? (Francija)

Ne, MI ne smrdimo.

 

Razvil sem nov izdelek, ki je pravi vrelec mladosti. Mi lahko poveste, kje v Avstraliji bi ga lahko prodajal? (ZDA)

Kjer koli se zbere večje število Američanov.

 

Ali v Avstraliji praznujete božič? (Francija)

Samo za božič.

 

Bom lahko v večini krajev govoril angleško? (ZDA)

Da, a najprej se morate naučiti angleščine.


Ni komentarjev: