ponedeljek, 16. februar 2009

Serviser vs. odvetnik


  
Spoštovani,

Pred približno slabima dvema mesecema sem preko spletne prodajalne
Mimovrste.com <
http://mimovrste.com/> kupil spodaj opisani mp3
predvajalnik, s katerim sem izredno zadovoljen. Žal pa mi je ta teden
prenehala delovati leva ušesna slušalka.
Kot sledi iz priloženega maila, so me na Mimovrste.com <

http://mimovrste.com/>napotili na vas, saj ste v
garancijskem listu navedeni kot distributer in serviser. Vam lahko
slušalke v popravilo pošljem kar po pošti? Priložil bom račun in
garancijski list, je potrebno še kaj drugega?

Račun družbe TI d.o.o. prilagam.
Hvala,

Luka Fabiani
-----------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------


Spoštovani,

Napaka, ki ste jo opisali na slušalkah je rezultat mehanske poškodbe in
zato slušalke niso v garanciji. Poškodba nastane zaradi različnih
materialov, kabel od slušalk je sestavljen iz gumijastega (zaščitni ovoj)
in kovinskega (sama žička) dela. Do poškodbe pride, ker je zunanji
gumijasti ovoj gibljiv, medtem ko pa je žička, ki je v zaščitnem ovoju,
negibljiva in se lahko natrga. Priporočam vam nakup drugih novih slušalk,
saj bi bilo popravilo držje kot druge nove slušalke.

Upam, da sem odgovoril na vaše vprašanje.

Lep pozdrav, Jurij Kočar

-----------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------

Spoštovani gospod Kočar,

Zahvaljujem se vam za vaš hiter odgovor.

Presenečen sem nad strokovnostjo vašega dela, saj ste iz mojega opisa
napake, ki se glasi (citiram): Žal pa mi je ta teden prenehala delovati
leva ušesna slušalka in brez dejanskega pregleda slušalk prišli do
zaključkov, da je okvara rezultat mehanske poškodbe.

Odklanjam pa vašo težnjo, da pavšalno zavračate zahtevke iz naslova
garancije, predvsem pa osebno na takšno obravnavanje ne morem pristati, še
toliko manj, ker vaše ravnanje predstavlja nezakonito ravnanje. Zakon o
varstvu potrošnikov je v 4. odstavku 16. člena jasen glede vaših
dolžnosti. Vašega ravnanja ne smatram za korektno, zato zahtevam, da mi
okvarjene slušalke, na katerih je prišlo do okvare znotraj enoletnega
garancijskega roka, zamenjate z novimi. Prosim, da mi sporočite naslov,
kamor lahko okvarjene slušalke pošljem. Nove slušalke mi lahko dostavite
na naslov:

Odvetnika pisarna Zupan, Martelanc & IliÄ?
Luka Fabiani, LL.M.
Dunajska 56
1000 Ljubljana

Kolikor boste moj zahtevek ponovno zavrnili, bom prisiljen o tem obvestiti
Urad za varstvo potrošnikov, saj menim, da vaše storitve škodujejo tako
ugledu vaše panoge, kot ugledu prodajalca, ki mi je izdelek prodal.

Zahvaljujem se vam tudi za vaše priporčilo, naj kupim druge nove slušalke,
saj bo popravilo dražje kot nove slušalke. Ker cenim tak prijazen nasvet,
vam vračam priporočilo in sicer, da mi okvarjene slušalke zamenjate z
novimi, saj vas bo dokazovanje vašega prav v eventualnem sporu dražje kot
nove slušalke.

S pozdravi,
Luka Fabiani

-----------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------


Opravičujem se vam za nesporazum in moje prehitro sklepanje glede narave
poškodbe.

Slušalke prosim pošljite na naslov:
Trion d.o.o.
Brnčičeva 1
1231 Ljubljana Črnuče

Lahko pa se tudi osebno zglasite in vam bomo slušalke takoj zamenjali.

Lep pozdrav.

Jurij Kočar

 





Ni komentarjev: